duminică, 17 mai 2009

Romanian Fail la Eurovision 2009

Inarmat cu multa speranta,niste seminte si ceva bere langa canapea m-am uitat linistit la concursul de aseara Eurovision.Melodii frumoase,atmosfera super inca din primele clipe,am zis gata,o sa fie super concurs.Am stat cu ochii infipti in televizor si am ajuns in sfarsit la Romania.Din primele momente mi-am dat seama cat de NASPA va fi totul.Coregrafie nasoala,melodie asa si asa(asta se stia de mult),noroc cu Elena ca e frumoasa si se misca bine si dansatoarele de langa,altfel nici nu ne primeau in concurs.Foarte dezamagit am urmarit evolutia...mda.Au urmat apoi ceva melodii super si finalul.42 de tari trebuiau sa ofere puncte de la 1 la 12 altor tari.Bineinteles Romania a primit 40 de puncte.(lame)Sa speram ca la anul va fi ceva mai frumos.

Niciun comentariu: