marți, 8 iulie 2008

Tu pentru cine traiesti (guest post)

Postul a fost facut de C|neva si il puteti gasi aici
Raspunsul cred ca-l stie toata lumea dar putini au posibilitatea sa-l puna in practica.Multi oameni nu-si pot testa limitele fericirii din cauza starii materiale , din cauza ca au prea multi copii ,ca au o familie de intretinut, ca tatal lor le fura toti banii si-i da pe bautura etc.Majoritatea problemelor vin odata cu intemeierea familiei .Nu stiu cati oameni isi permit sa aiba un concediu decent vara sau cati se pot simti multumiti de viata lor .De vina e si sistemul in care traim. Am citit intr-un ziar ca in urma unui sondaj a reiesit ca romanii sunt printre cei mai tristi oameni din Europa.M-am uitat la cei mai veseli , erau suedezii daca nu ma insel, si m-am intrebat ce au ei si n-avem noi , raspunsul mi-a venit imediat , era unu foarte simplu : Ei o duc mult mai bine ca noi , au salarii mai mari , mai multe oportunitati de angajare etc.Din pacate multi oameni dupa varsta de 18 ani , isi dedica viata intretinerii familiei si nu mai au timp sa vada micile bucurii ale ei.
Eu pana acum mi-am indeplinit fiecare dorinta pe care o am .Si o sa continui sa-mi indeplinesc fiecare dorinta pe care o am in minte.Traiesc doar ca sa absorb universul de bucurii ( hai ca sunt tare cu expresia asta) .
Astept raspunsuri si de la alti blogeri .As fi interesat sa aflu ce raspuns imi poate da zoso sau blogatu :P

4 comentarii:

Anonim spunea...

ai perfecta dreptate...hai ca aici ai nimerit-o :))

Anonim spunea...

Apoi daca ne grabim sa avem familii de pe la 18 ani e clar de ce suntem nefericiti.

Anonim spunea...

"Am citit intr-un ziar ca in urma unui sondaj a reiesit ca romanii sunt printre cei mai tristi oameni din Europa..." => suntem oare EMO??( nu toti...dar aia care sunt..) :)):)) astept raspuns..:)

Anonim spunea...

nu traiesc pt nimeni..deocamdata..:))