duminică, 6 iulie 2008

Ce vreau de la mine?Ce vreau de la voi?Ce vreti voi de la mine?

Ce vreau de la mine?
-Vreau sa fiu activ pe blog
- Sa scriu despre ce ne inconjoara
-Sa va amuz ca sa uitati ce ne inconjoara
-Sa va invat ce pot
-Sa fac concursuri , daca pot.

Ce vreau de la voi?
-Sa-mi cititi blogul in continuare
-Sa comentati articolele
-Sa spuneti la prieteni despre blog
-Sa nu ezitati sa dai click pe reclame mai ales ca ma ajutati si pe mine cu bani (nu vreau sa se inteleaga ca va indemn sa dati click pe ele :D)
-Sa traiti bine!

Ce vreti voi de la mine?
-Astept commenturi

5 comentarii:

Anonim spunea...

Vrem sa scrii cat mai mult pe blog ( articole scrise de tine,evident ), sa fii...cum ai fost si pana acum!

Anonim spunea...

vrem sa scrii cat mai mult pe blog ( articole scrise de tine , evident), sa fi...sa fi TU!

Anonim spunea...

de la tine vrem: 1) sa ne scrii articole scrise de tine,evident ; 2) sa ne captezi atentia [ in mod ...nu.. vulgar..:))] ; 3) sa fi...sa fi TU!

Anonim spunea...

ca si ceilalti eu vreau sa scrii cat mai mult. de ex acum cand am intrat ma asteptam sa fi pus ceva nou, dar nu ai pus :(

si poate gasesti ceva sa schimbi sistemul asta de comm. mi-a placut mai mult cel de la wordpress

edistory spunea...

acum scriu mai greu pentru ca ma chinui sa scriu doar articole mai mari scrise de mine , si nu le pot scrie asa repede .Nu pot sa schimb sistemul de commenturi , n-am ce sa fac asa e blogspotul , si mie imi placea mai mult wordpress dar nu-mi permitea sa pun reclame pe site